Τα δοκιμασμένα στον αγώνα υλικά και ο σπορ σχεδιασμός οδήγησαν σε μια εξάτμιση που αποτελεί την τέλεια εισαγωγή στη διαδικασία αναβάθμισης της εξάτμισης. Το εξωτερικό χιτώνιο του σιγαστήρα από ανθρακονήματα και το τελικό καπάκι έχουν κομψό σχήμα για οπτικό αντίκτυπο, ενώ η χρήση ελαφρού τιτανίου για το σωλήνα σύνδεσης και την εσωτερική δομή σημαίνει ότι αυτό το σύστημα ζυγίζει 3,5 κιλά λιγότερο από το κανονικό, για μια εντυπωσιακή εξοικονόμηση 62,4%. Αυτή η εξάτμιση έχει αναπτυχθεί για χρήση σε κλειστές αγωνιστικές πίστες και παρέχει επιδόσεις στην πίστα που ανταποκρίνονται σε αυτή την απαίτηση. Η ισχύς αυξάνεται κατά 3,6 kW (4,9 hp) στις 13.000 rpm και η ροπή κατά 4,5 Nm στις 7.600 rpm, όταν συγκρίνονται σε back-to-back δοκιμές στο δυναμόμετρο της Akrapovič με μια Aprilia RSV4 με στάνταρ εξάτμιση stock. Για να ταιριάζει με την απόδοση και το στυλ, το σύστημα Slip-On Line (Carbon) προσφέρει έναν βαθύ και ζωντανό ήχο, γεμάτο χαρακτήρα Akrapovič, για να ενθυλακώσει πλήρως τον κινητήρα της Aprilia.
Για να επιτευχθεί η βέλτιστη απόδοση, η απόκριση στο γκάζι και η αντοχή, η επαναπροσαρμογή είναι υποχρεωτική.
ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΊ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΣΥΜΜΌΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΈΣ ΡΎΠΩΝ ΓΙΑ ΧΡΉΣΗ ΣΕ ΔΡΌΜΟ Ή ΕΘΝΙΚΉ ΟΔΌ.
RSV4 1100 2021 - 2024
TUONO V4 1100 RR 2017 - 2024