Χρησιμοποιώντας υλικά δοκιμασμένα σε αγώνες, αυτή η εξάτμιση διαθέτει εξωτερικό χιτώνιο τελικού τιτανίου υψηλής ποιότητας, εσωτερική δομή και σωλήνα σύνδεσης από ανοξείδωτο χάλυβα και ακραίο καπάκι από ανθρακονήματα και περιλαμβάνει θερμική ασπίδα από ανθρακονήματα, που προσφέρει ελκυστικό φινίρισμα και προστατεύει τον εξοπλισμό του συνοδηγού. Καθ' όλη τη διάρκεια της ανάπτυξής του, οι μηχανικοί έδωσαν σημασία στην απόκριση του γκαζιού και την ικανότητα οδήγησης, καθώς και στο σχεδιασμό του έχοντας κατά νου την ανθεκτικότητα. Με βάρος 37,7% (1,4 kg) ελαφρύτερο από την έκδοση στοκ και με κέρδη ισχύος και ροπής 0,8 kW (1,1 hp) στις 8.300 rpm και 0,9 Nm στις 8.150 rpm, σε σύγκριση με ένα Triumph Tiger 1200 εξοπλισμένο με ένα εργοστασιακό τελικό. Η εξάτμιση προσφέρει έναν βαθύ και σπορ ήχο. Συνοδεύεται από πιστοποιητικό έγκρισης τύπου EC/ECE και η εγκατάσταση plug-and-play σημαίνει ότι δεν απαιτείται επαναχαρτογράφιση.
Αυτή η εξάτμιση ταιριάζει στις εκδόσεις GT και Rally του Triumph Tiger 1200 και είναι συμβατή με το Triumph αυθεντικές πλαϊνές βαλίτσες.
TIGER 1200 RALLY PRO/RALLY EXPLORER 2023 - 2024
TIGER 1200 GT PRO/EXPLORER 2023 - 2024