Με ένα υψηλής ποιότητας ελαφρύ τελικό τιτανίου πάνω από ένα εσωτερικό από ανοξείδωτο χάλυβα, αυτό το προϊόν ενσωματώνει έναν συνδετικό σωλήνα από ανοξείδωτο χάλυβα και ένα τελικό καπάκι από ανθρακονήματα, με θερμική ασπίδα για προστασία επιβατών και εξοπλισμού. Η εξάτμιση ολοκληρώνεται με ένα μονόχρωμο αυτοκόλλητο Akrapovič. Η χρήση αγωνιστικών υλικών δίνει στην εξάτμιση μια σπορ εμφάνιση και ο σιγαστήρας διπλής ροής προσθέτει στη μοναδική της εμφάνιση. Το βάρος μειώνεται κατά 1,5 kg (27,8%) σε σχέση με το τυπικό σύστημα αποθέματος.
Η ισχύς και η ροπή αυξάνονται κατά 1,1 kW (1,5 ίππους) στις 4.200 σ.α.λ. και 3,7 Nm στις 4.400 σ.α.λ. σε σύγκριση με ένα Honda NT1100 με εργοστασιακή εξάτμιση και δοκιμασμένο στο εσωτερικό δυναμόμετρο Akrapovič. Αποδίδοντας έναν βαθύ και ζωντανό ήχο από τον παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα, η εξάτμιση είναι εγκεκριμένη από τον τύπο EC/ECE και δεν χρειάζεται επαναχαρτογράφηση για αυτήν την εγκατάσταση plug-and-play. Είναι συμβατό με τις γνήσιες πλαϊνές βαλίτσες και το κεντρικό σταντ της Honda.
HONDA NT 1100 /DCT 2022 - 2024