Κατασκευασμένη από εξελιγμένα σε αγώνες υλικά, αυτή η εξάτμιση έχει ένα εξωτερικό περίβλημα από τιτάνιο με μαύρη επίστρωση στο σιγαστήρα και διαθέτει ένα πρόσφατα σχεδιασμένο τελικό καπάκι, επίσης κατασκευασμένο από ελαφρύ τιτάνιο, όπως το στήριγμα. Είναι φινιρισμένο με σωλήνα σύνδεσης από ανοξείδωτο χάλυβα και εσωτερική δομή σιγαστήρα. Ζυγίζοντας 39,8% (1,6 kg) λιγότερο από την εργοσατασιακή εξάτμιση στοκ, προσφέρει κέρδος στις μεσαίες και υψηλές στροφές. Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης, οι μηχανικοί εστίασαν στην απόκριση του γκαζιού και στην ικανότητα οδήγησης, με αποτέλεσμα αυξημένα νούμερα ισχύος 0,7 kW (0,9 hp) και ενίσχυση της ροπής κατά 1,3 Nm, και τα δύο στις 5.700 σ.α.λ. σπίτι dyno.
Αυτή η εξάτμιση Euro 5 έχει σχεδιαστεί για να πληροί την έγκριση τύπου EC/ECE, παρέχοντας παράλληλα καλύτερες επιδόσεις και βαθύ, σπορ ήχο. Είναι μια απλή εγκατάσταση plug and play χωρίς να χρειάζεται επαναχαρτογράφηση, πλήρως συμβατή με τις αυθεντικές πλαϊνές βαλίτσες της Honda.