Χρησιμοποιώντας έναν σχεδιασμό που συνήθως συναντάται στον κόσμο των superbike, αυτή η εξάτμιση διαθέτει ένα ελαφρύ εξωτερικό χιτώνιο σιγαστήρα τιτανίου και ένα τελικό καπάκι που παρέχει μια πραγματική αγωνιστική εμφάνιση στις γραμμές της "αστικής superbike" - όπως είναι γνωστό αυτό το σκούτερ. Ένας σωλήνας σύνδεσης από ανοξείδωτο χάλυβα ολοκληρώνει το σύστημα, το οποίο προσφέρει τεράστια εξοικονόμηση βάρους 67,1% (3,9 kg) σε σχέση με τη βασική εξάτμιση. Οι επιδόσεις αυξάνονται με αύξηση της ισχύος κατά 1,0 kW (1,3 hp) στις 9.900 σ.α.λ. και αύξηση της ροπής κατά +1,0 Nm στις 9.400 σ.α.λ. κατά τη μέτρηση στο δυναμόμετρο της Akrapovič σε σχέση με ένα Dragster 200cc με στάνταρ σύστημα εξάτμισης του βασικού εξοπλισμού. Μέρος του εκπληκτικού αγωνιστικού σχεδιασμού είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα του κρυφού βραχίονα του σιγαστήρα, ο οποίος είναι συγκολλημένος στην εσωτερική πλευρά της εξάτμισης για ακόμα πιο καθαρή και ολοκληρωμένη εμφάνιση μέσα στις γραμμές της μοτοσικλέτας. Αναπτυγμένο για χρήση σε κλειστές αγωνιστικές πίστες, αυτό το σύστημα που είναι προσανατολισμένο στην πίστα έχει βαθύ αγωνιστικό ήχο και δεν απαιτεί αναδιαμόρφωση λόγω της απλής εγκατάστασης plug-and-play.
ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΊ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΣΥΜΜΌΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΈΣ ΡΎΠΩΝ ΓΙΑ ΧΡΉΣΗ ΣΕ ΔΡΌΜΟ Ή ΕΘΝΙΚΉ ΟΔΌ.
ITALJET DRAGSTER 125/200 2020 - 2024