Το πρώτο βήμα στη σκάλα βελτίωσης της εξάτμισης, αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί υλικά δοκιμασμένα στον αγώνα , αυξάνει την απόδοση και πληροί την έγκριση τύπου Euro5 EC/ECE. Χειροποίητο εξωτερικό τελικό από ανθρακονήματα, τελικό καπάκι και προστατευτικό θερμότητας του σιγαστήρα - που παρέχεται για την κάλυψη της βαλβίδας εξαγωγής στον σωλήνα σύνδεσης - με εσωτερική δομή και σωλήνα σύνδεσης από ανοξείδωτο χάλυβα υψηλής ποιότητας. Το βάρος μειώνεται κατά 2,9 kg σε σχέση με το στάνταρ σύστημα stock και η ισχύς ενισχύεται κατά 0,4 kW (0,6 hp) στις 13.450 rpm, με αύξηση της ροπής κατά 0,6 Nm στις 9.150 rpm κατά τη δοκιμή στο δυναμόμετρο Akrapovič και σε σύγκριση με ένα Kawasaki Ninja ZX-6R εξοπλισμένο με στάνταρ σύστημα stock. Η εξάτμιση είναι ένα απλό σύστημα plug-and-play χωρίς remapping και παράγει έναν βαθύ και ζωντανό ήχο.
Οι επιλογές περιλαμβάνουν στήριγμα σιγαστήρα από ανθρακονήματα και σωλήνα σύνδεσης για περαιτέρω αναβάθμιση της απόδοσης και για χρήση σε κλειστές πίστες και αγωνιστικές διαδρομές.
Πρόσθετη ειδοποίηση για την τοποθέτηση: Αυτό το προϊόν έχει αναπτυχθεί και δοκιμαστεί για τις προδιαγραφές οχημάτων της ΕΕ. Η τοποθέτηση και η απόδοση εκτός ΕΕ ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με την αγορά και τις διαφορετικές προδιαγραφές του οχήματος.
Η τοποθέτηση του προαιρετικού σωλήνα σύνδεσης θα καταστήσει άκυρο το πιστοποιητικό EC/ECE για το Slip-On Line (Carbon).
ZX-6R 600 2011 - 2016
ZX-6R 636 2013 - 2023