Αυτή η εξάτμιση διαθέτει ένα ελαφρύ εξωτερικό χιτώνιο σιγαστήρα από ανθρακονήματα, σε συνδυασμό με σωλήνες σύνδεσης και συλλέκτες από ανοξείδωτο ατσάλι και τελειώνοντας με ένα τελικό καπάκι τιτανίου, ώστε να δημιουργηθεί ένα σύστημα που είναι 2,6 kg (36,5%) ελαφρύτερο από το αρχικό.
Ο νέος σχεδιασμός διαθέτει έναν κοντύτερο σιγαστήρα για ενισχυμένη σπορ εμφάνιση, ο οποίος εξέρχεται στο πλάι της μοτοσικλέτας για οπτικό αντίκτυπο. Η ισχύς αυξάνεται κατά 3,3 kW (4,5 hp) στις 9.600 στροφές ανά λεπτό, όταν συγκρίνονται σε διαδοχικές δοκιμές σε μια MT-09 με εξάτμιση RacingLine (Carbon) και με το στάνταρ σύστημα εξάτμισης του βασικού εξοπλισμού.
Ο σπορ αγωνιστικός ήχος είναι απόλυτα συντονισμένος με τον κινητήρα. Έχει σχεδιαστεί για χρήση σε πίστες και κλειστές αγωνιστικές διαδρομές.
Το σύστημα εξάτμισης είναι συμβατό με τις σκληρές βαλίτσες της Yamaha και τα αξεσουάρ του κεντρικού σταντ.
Κατά την εγκατάσταση του συστήματος εξάτμισης RacingLine (Carbon) ενδέχεται να εμφανιστεί η λυχνία ελέγχου κινητήρα.
ΑΥΤO ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ Ή ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ.
YAMAHA
MT-09 ABS - 2023
MT-09 ABS - 2022
MT-09 ABS - 2021
MT-09 SP ABS - 2023
MT-09 SP ABS - 2022
MT-09 SP ABS - 2021