Πρόκειται για ένα πλήρες σύστημα κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας, δοκιμασμένα σε αγώνες ελαφριά κράματα τιτανίου. Παρέχει εντυπωσιακή αύξηση της ισχύος σε όλο το εύρος στροφών, ενώ παράλληλα βελτιώνει την παροχή ροπής. Το βάρος μειώνεται κατά πάνω από 6 κιλά. Το σύστημα ολοκληρώνεται με ένα χειροποίητο εξαγωνικό τελικό από ανθρακονήματα - εμπνευσμένο από τη μηχανή του Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team) που κέρδισε το World Superbike. Το επίπεδο ισχύος έχει αυξηθεί με επιπλέον 8,2 kW (11 HP), που καταγράφηκαν στο εσωτερικό δυναμόμετρο της Akrapovič με back-to-back δοκιμές του Kawasaki με εξάτμιση Evolution Line (Titanium) και ενός Ninja ZX-10RR με στάνταρ σύστημα εξάτμισης stock. Η εξάτμιση αποδίδει έναν μοναδικό, βαθύ, σπορ ήχο που ενισχύει τη σπορ κληρονομιά του συστήματος. Διατίθεται προαιρετικά ένα στήριγμα σιγαστήρα αλουμινίου για να συμπληρώσει περαιτέρω το όλο σύστημα. Η ECU της μοτοσικλέτας πρέπει να ρυθμιστεί εκ νέου όταν τοποθετηθεί το σύστημα Evolution Line.
ZX-10 R 1000 2019 - 2024