Αυτό το νέο-ρετρό σχήμα εξάτμισης χρησιμοποιεί ένα σχέδιο κληρονομιάς που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Akrapovič πριν από 30 χρόνια, τώρα ενημερωμένο για τη σημερινή αγορά με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας, λύσεων τελευταίας τεχνολογίας και καινοτόμων υλικών.
Το πλήρες σύστημα είναι εγκεκριμένο EC/ECE τύπου, με καταλυτικό μετατροπέα ενσωματωμένο στη διάταξη για να γίνει Euro 5. Το εξωτερικό χιτώνιο του τελικού είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο υψηλής ποιότητας, με ανοξείδωτο χάλυβα τα υπόλοιπα εξάρτημα, και ο προ-σιγαστήρας και ο σιγαστήρας είναι με αμμοβολή για τέλειο φινίρισμα. Στη συσκευασία περιλαμβάνονται ένας σιγαστήρας με μαύρη επίστρωση και δύο προστατευτικά θερμότητας, σχεδιασμένα να προστατεύουν τον εξοπλισμό σας.
Ο σιγαστήρας βγαίνει στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας (το πρότυπο είναι από κάτω), δίνοντας έμφαση στην αγωνιστική και ρετρό εμφάνιση της μηχανής. Το σύστημα προσφέρει έναν βαθύ, γεμάτο και ζωντανό ήχο σε συνδυασμό με μια τέλεια απόκριση στο γκάζι, και προσθέτει ισχύ 1,4 kW (1,9 hp) στις 9.100 rpm και αυξάνει τη ροπή κατά 1,4 Nm στις 9.800 rpm όταν μετριέται στο δυναμό Akrapovič έναντι μιας Yamaha. XSR900 με στάνταρ στοκ σύστημα εξάτμισης. Διαθέτει εγκατάσταση plug-and-play, χωρίς να χρειάζεται remapping.
Αυτό το σύστημα δεν είναι συμβατό με τις γνήσιες πλαινές βαλίτσες της Yamaha
XSR 900
XSR 900 GP