Αυτή η εξάτμιση είναι κατασκευασμένη με υλικά που έχουν δοκιμαστεί σε αγώνες. Το υψηλής ποιότητας εξωτερικό χιτώνιο τελικού τιτανίου συνδυάζεται με σωλήνες και λαιμούς από ανοξείδωτο χάλυβα και είναι φινιρισμένο με ένα χειροποίητο καπάκι από ανθρακονήματα.
Η νέα σχεδίαση διαθέτει πιο κοντό σιγαστήρα για βελτιωμένη σπορ εμφάνιση, που βγαίνει στο πλάι της μοτοσυκλέτας για οπτικό αντίκτυπο. Η ισχύς αυξάνεται κατά 1,5 kW (2,0 hp) στις 10.000 rpm και η ροπή αυξάνεται κατά 1,3 Nm στις 9.700 rpm σε σύγκριση με back-to-back δοκιμές σε ένα Tracer 9 με εξάτμιση Racing Line (Titanium) και με εργοστασιακή εξάτμιση. Δημιουργεί έναν βαθύ και έντονο ήχο.
Στη συσκευασία περιλαμβάνεται καταλυτικός μετατροπέας για να πληροί την έγκριση Euro5 και είναι εγκεκριμένος τύπου EC/ECE.
Η τοποθέτηση plug-and-play σημαίνει ότι δεν χρειάζεται επαναχαρτογράφηση.
Το Racing Line (Titanium) είναι πλήρως συμβατό με αξεσουάρ Yamaha, συμπεριλαμβανομένων των σκληρών βαλιτσών και του κεντρικού σταντ.