Αυτή η εξάτμιση διαθέτει ένα ελαφρύ εξωτερικό χιτώνιο και προστατευτικό θερμότητας από ανθρακονήματα, σε συνδυασμό με σωλήνες σύνδεσης και συλλέκτες από ανοξείδωτο ατσάλι και τελειώνοντας με ένα τελικό καπάκι τιτανίου, για την παραγωγή ενός συστήματος που είναι 2,2 kg (31%) ελαφρύτερο από το αρχικό.
Ο νέος σχεδιασμός διαθέτει έναν κοντύτερο σιγαστήρα για βελτιωμένη σπορ εμφάνιση, ο οποίος εξέρχεται στο πλάι της μοτοσικλέτας για οπτικό αντίκτυπο. Η ισχύς αυξάνεται κατά 3,3 kW (4,5 hp) στις 9.600 στροφές ανά λεπτό, όταν συγκρίνονται σε διαδοχικές δοκιμές σε μια Tracer 9 με εξάτμιση Racing Line (Carbon) και ένα στάνταρ σύστημα εξάτμισης στο βασικό εξοπλισμό.
Ο σπορ αγωνιστικός ήχος είναι απόλυτα συντονισμένος με τον κινητήρα. Έχει σχεδιαστεί για χρήση σε πίστες και κλειστές αγωνιστικές διαδρομές. Η τοποθέτηση plug-and-play σημαίνει ότι δεν απαιτείται remapping.
Το σύστημα εξάτμισης είναι συμβατό με τις σκληρές βαλίτσες και τα αξεσουάρ του κεντρικού σταντ της Yamaha.
ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΊ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΣΥΜΜΌΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΈΣ ΡΎΠΩΝ ΓΙΑ ΧΡΉΣΗ ΣΕ ΔΡΌΜΟ Ή ΕΘΝΙΚΉ ΟΔΌ.
MT-09 TRACER /GT 2020 - 2023