Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης εγκεκριμένο από την EC/ECE , κατασκευασμένο με ένα υψηλής ποιότητας, ελαφρύ εξωτερικό χιτώνιο τιτανίου και ακραίο κάλυμμα για τον σιγαστήρα, με σωλήνα σύνδεσης από ανοξείδωτο χάλυβα και συλλέκτες, με βάρος 0,7 kg ελαφρύτερο από την τυπική εξάτμιση. Στο πακέτο περιλαμβάνεται ένας καταλυτικός μετατροπέας, που συμμορφώνεται με τις τρέχουσες εγκρίσεις Euro5. Υπάρχει αύξηση της απόδοσης κατά 1,5 kW (2,0 hp) στις 9.200 σ.α.λ. και επιπλέον +1,1 Nm στις 5.000 σ.α.λ. κατά τη δοκιμή στο δυναμόμετρο της Akrapovič σε σχέση με την τυπική αρχική εξάτμιση. Ο βαθύς, ζωντανός ήχος συμπληρώνει τα σπορ χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας. Σχεδιασμένη ώστε να ταιριάζει με τις γραμμές της μοτοσικλέτας, η προ-καμπίνα βρίσκεται κάτω από το κύριο αμάξωμα και κρύβεται από το φέρινγκ, αφήνοντας την έξοδο του σιγαστήρα στη δεξιά πλευρά της μηχανής. Το σύστημα ολοκληρώνεται με ένα χειροποίητο θερμαντικό κάλυμμα από ανθρακονήματα.
Για την R7 χωρίς τα μαρσπιέ του συνοδηγού διατίθεται προαιρετικά ένα στήριγμα σιγαστήρα από αλουμίνιο με μαύρη επίστρωση.
Ο καταλυτικός μετατροπέας περιλαμβάνεται στο σύστημα.
YAMAHA YZF-R7 2022 - 2024