Αυτή είναι μια εντελώς νέα εξάτμιση που σχεδιάστηκε από το μηδέν και κατασκευάστηκε με ελαφριά υλικά που έχουν δοκιμαστεί σε αγώνες. Ένα εξωτερικό χιτώνιο τελικού από ανθρακονήματα, θερμική ασπίδα και σφιγκτήρας, ένα καπάκι από τιτάνιο, λαιμοί από ανοξείδωτο χάλυβα, αντηχείο και σωλήνας σύνδεσης και ένα στήριγμα σιγαστήρα αλουμινίου με μαύρη επίστρωση εξοικονομούν βάρος 39,6% (3,2 kg) σε σχέση με την εξάτμιση στοκ. Η εναλλακτική δρομολόγηση της εξάτμισης την τοποθετεί στη δεξιά πλευρά της μηχανής (η στάνταρ έκδοση πηγαίνει κάτω από τη μοτοσυκλέτα), με αποτέλεσμα ένα πιο αγωνιστικό στυλ, και η θερμική ασπίδα από ανθρακονήματα παρέχει προστασία από τη θερμότητα και ελκυστική τελική πινελιά. Προσφέρει αυξήσεις ισχύος και ροπής 4,7 kW (6,4 hp) στις 9.200 rpm και 4,7 Nm στις 7.650 rpm, αντίστοιχα, όταν δοκιμάστηκε στο Akrapovič dyno και σε σύγκριση με ένα Suzuki GSX-8S εξοπλισμένο με την εργοστασική εξάτμιση.
Η εξάτμιση διαθέτει αντηχείο στον σύνδεσμο, δίνοντας στον αναβάτη μια μοναδική ηχητική εμπειρία, με αγωνιστικό και ζωηρό τόνο, ενώ δεν διακυβεύει την απόδοση. Η εγκατάσταση plug-and-play σημαίνει ότι δεν απαιτείται επαναχαρτογράφηση.
Αυτό το σύστημα εξάτμισης είναι συμβατό με το αρχικό σετ μαλακών πλαϊνών τσαντών της Suzuki.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.