Αυτό το πλήρες σύστημα εξάτμισης είναι κατασκευασμένο με ένα υψηλής ποιότητας, ελαφρύ εξωτερικό χιτώνιο τιτανίου και ένα τελικό κάλυμμα για τον σιγαστήρα, με έναν σωλήνα σύνδεσης από ανοξείδωτο χάλυβα και λαιμούς. Ζυγίζει 3,0 kg ελαφρύτερο από την στάνταρ εξάτμιση του βασικού εξοπλισμού. Στη συσκευασία περιλαμβάνεται ένα ένθετο θορύβου, επειδή η ανοικτή έκδοση του συστήματος δεν διαθέτει καταλυτικό μετατροπέα και αναπτύχθηκε για χρήση μόνο σε πίστες αγώνων ή κλειστές διαδρομές. Σχεδιασμένο για να ενσωματώνεται στις γραμμές της μοτοσικλέτας, το αντηχείο βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα, κρυμμένο από τα κάτω φέρινγκ, και ο σιγαστήρας εξέρχεται στη δεξιά πλευρά της μοτοσικλέτας. Ολοκληρώνεται με ένα εντυπωσιακό προστατευτικό θερμότητας, εμπνευσμένο από αυτά των Yamaha R6 και R1. Εντυπωσιακή αύξηση της απόδοσης κατά 4,3 kW (5,9 hp) στις 9.700 rpm και επιπλέον +2,9 Nm στις 5.500 rpm επιτεύχθηκε κατά τις δοκιμές στο δυναμόμετρο της Akrapovič σε σχέση με μια στάνταρ εξάτμιση του βασικού εξοπλισμού. Ο αγωνιστικός ήχος ταιριάζει με τα σπορ διαπιστευτήρια της μοτοσικλέτας.
Διατίθεται προαιρετικά ένας βραχίονας σιγαστήρα αλουμινίου με μαύρη επίστρωση για την R7 χωρίς τα μαρσπιέ του συνοδηγού.
ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΡΟΪΌΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΊ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ ΣΥΜΜΌΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΈΣ ΡΎΠΩΝ ΓΙΑ ΧΡΉΣΗ ΣΕ ΔΡΌΜΟ Ή ΕΘΝΙΚΉ ΟΔΌ.
YAMAHA YZF-R7 2022 - 2024