Ο σχεδιασμός του S-M10 προσφέρει ένα ομαλό, ελκυστικό, αεροδυναμικό προφίλ, το οποίο είναι βελτιωμένο και απαλλαγμένο από εξωτερικά κανάλια και χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως σημεία φόρτισης σε περίπτωση πρόσκρουσης ή να θέσουν σε κίνδυνο τη συνολική ακεραιότητα της κατασκευής του κράνους.
Η καμπυλότητα της επιφάνειας προάγει τη μειωμένη τριβή κατά την πρόσκρουση, επιτρέποντας την εκτροπή και την αποτελεσματικότερη μεταφορά ενέργειας για την προστασία του κεφαλιού του αναβάτη από την άμεση δύναμη στο κρανίο και την παραπομπή στον αυχένα και τη σπονδυλική στήλη.
Τα αφαιρούμενα πλευρικά μαξιλαράκια από ημι-μαλακό πολυμερές για πρόσθετη προστασία παρέχουν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής για να βοηθήσουν στην κατανομή της ενέργειας πρόσκρουσης.
Το πατενταρισμένο σύστημα προσαρμογής A-Head Fitment System επιτρέπει την εύκολη ρύθμιση της γωνίας και του ύψους που κάθεται το κράνος στο κεφάλι.
Εξαιρετικά αεριζόμενο κράνος με 28 μεμονωμένες θύρες εισαγωγής και εξαγωγής, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η θύρα ματιών, με 18 εισαγωγές και 10 εξατμίσεις, για βέλτιστο αερισμό.
Πολυκατευθυντικό σύστημα προστασίας από πρόσκρουση (MIPS). Το MIPS είναι ένα σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να παρεμποδίζει τις περιστροφικές δυνάμεις που μπορεί να προκύψουν από ορισμένες συγκρούσεις και λειτουργεί με την προσθήκη δύο στρωμάτων χαμηλής τριβής, τα οποία δρουν το ένα εναντίον του άλλου και ουσιαστικά λειτουργούν ως επίπεδο ολίσθησης για να μιμηθούν το εγκεφαλικό υγρό χαμηλής τριβής του ίδιου του εγκεφάλου, το οποίο αποτελεί τη φυσική άμυνα του σώματος έναντι των λοξών συγκρούσεων.
ERS Emergency Visor Release και μια νέα προέκταση προσωπίδας για να παρέχει προστασία από τον ήλιο.
Η νέα τεχνολογία eject περιλαμβάνει το σύστημα αφαίρεσης κράνους eject.
Προστασία:
Η κατασκευή του κελύφους του κράνους χρησιμοποιεί μια εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία χύτευσης με συνδυασμό πολλών σύνθετων υλικών:
3K Carbon, εξωτερικό στρώμα άνθρακα υψηλής πυκνότητας που βελτιώνει την αντοχή και την αποτελεσματικότητα της διάχυσης της ενέργειας πάνω στο κέλυφος.
Μονο-κατευθυντικό σύνθετο στρώμα άνθρακα που δίνει σημαντικά μεγαλύτερη ακτινική αντοχή γύρω από το κέλυφος, αποτρέποντας τη συμπίεση αλλά επιτρέποντας την ελεγχόμενη εκτροπή για τη μείωση της μεταδιδόμενης ενέργειας πρόσκρουσης.
Στρώμα ινών aramid που παρέχει κρίσιμη προστασία από τη διείσδυση.
Αυτός ο συνδυασμός στρωμάτων αποκτά ακόμη μεγαλύτερη απόδοση με σύνδεση εποξειδικής ρητίνης που προσφέρει την καλύτερη δυνατή αντοχή και διαχείριση της ενέργειας- η περιορισμένη εκτροπή του εξωτερικού κελύφους σημαίνει ότι η ενέργεια διαδίδεται ευρύτερα και απορροφάται καλύτερα από την επένδυση EPS 4 πυκνότητας.
Το νέο προφίλ της επανασχεδιασμένης μπάρας πηγουνιού, όπου η περιοχή βάσης έχει ειδικά διαμορφωθεί για να δώσει ένα τμήμα ανακούφισης, υπερυψωμένο για να ξεφύγει από την κλείδα, με μια νέα μαλακότερη επένδυση EPS που εκτείνεται πέρα από το ίδιο το κέλυφος του κράνους και καλύπτεται από μια πιο εύκαμπτη ελαστική ένωση που παρέχει μειωμένη πιθανότητα τραυματισμού κάθε είδους κλείδας.